Ainas verden
søndag 20. juni 2010
Noen kort jeg har laget...
Kan starte med noen kort jeg har laget...
Det er ikke lenge siden jeg startet å lage kort.
Jeg føler jeg lærer for hvert eneste kort jeg lager...
Jeg saumfarer alt av blogger jeg finner for tiden for å få inspirasjon til kommende kort!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar