søndag 20. juni 2010

Noen kort jeg har laget...







Kan starte med noen kort jeg har laget...

Det er ikke lenge siden jeg startet å lage kort.
Jeg føler jeg lærer for hvert eneste kort jeg lager...

Jeg saumfarer alt av blogger jeg finner for tiden for å få inspirasjon til kommende kort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar